MQB evo
Novi Passat prinaša številne pomembne inovacije in vrhunsko kakovost. Osnovan je na Volkswagnovi modularni platformi MQB evo, ki je bila široko posodobljena.
Novi Passat: Z deveto generacijo Volkswagen nadaljuje 50-letno zgodbo v uspehu. Doslej je na ceste zapeljalo več kot 34 milijonov Passatov.
Testna vožnja
Želite testno vožnjo? – Pošljite nam svoje podatke in odgovorili bomo na vaše povpraševanje.
Pridobite ponudbo
Vnesite svoje podatke in na vaše povpraševanje bomo poslali ponudbo v najkrajšem možnem času.
Konfiguracija vozila
Kakšna različica ustreza vam? Preverite vse možnosti v Volkswagnovem konfiguratorju.
Katalogi, ceniki in tehnični podatki
Če želite raziskati vse podrobnosti o vozilu, vas na spodnji povezavi čakajo predstavitvena gradiva. Preverite vse značilnosti, opcije, cene in tehnične podatke.
Novi Passat prinaša številne pomembne inovacije in vrhunsko kakovost. Osnovan je na Volkswagnovi modularni platformi MQB evo, ki je bila široko posodobljena.
Usmerjenost v učinkovitost: Novi Passat se ponaša z izredno nizkim količnikom zračnega upora, ki znaša zgolj 0,25. Skupaj z učinkovitimi pogoni to močno znižuje stroške vožnje.
Tu je tudi izboljšan priključno hibridni pogon, ki poleg elektromotorja koristi moč 1,5-litrskega turbobencinskega motorja. Kapaciteta baterije presega 19 kWh, kar omogoča več kot sto kilometrov popolnoma električne vožnje. Priključni hibrid nudi tudi možnost hitrega (DC) polnjenja z močjo do 50 kW.
Od ostalih pogonov so na voljo 1,5 in 2,0-litrski turbobencinski ter 2,0-litrski trubodizelski motorji. V ponudbi je tudi štirikolesni pogon.
Novi Passat je od predhodnika za 14 centimetrov daljši (od tega 5 centimetrov prispeva daljše medosje). Na ta račun bodo prostorsko pridobili predvsem potniki na zadnji klopi, večje pa so tudi številke, ko je govora o volumnu prtljažnika. Slednji sedaj znaša 690 litrov, kar je za 40 več od predhodnika, pri podrti zadnji klopi pa dobimo 1.920 litrov (140 litrov več od predhodnika).
V notranjosti sta na voljo dva različna osrednja zaslona (manjši 13-palčen in večji 15-palčen), vselej pa so pred voznikom digitalni merilniki.
K volanskemu obroču se je v slogu Volkswagnovih elektirčnih vozil pomaknila tudi ročica menjalnika.